Mirenje u individualnim radnim sporovima

JAVNI POZIV za osposobljavanje za miritelja u individualnim radnim sporovima Ured za socijalno partnerstvo Vlade Republike Hrvatske i Gospodarsko-socijalno vijeće Varaždinske županije zajedno sa socijalnim partnerima: sindikatima, poslodavcima i Varaždinskom županijom provode projekt: "Mirenje u individualnim radnim sporovima", kao alternativni način rješavanja radnih sporova izvan sudova. Pozivaju se sve zainteresirane osobe s potrebnim kvalifikacijama, koje žele po završenoj edukaciji postati ovlašteni posrednici u postupcima mirenja u individualnim radnim sporovima između zaposlenika-pojedinca i poslodavaca. Kandidati za posrednike u mirenju moraju zadovoljiti slijedeće uvjeti: - najmanje visoka stručna sprema iz zanimanja kao: pravnici, upravljanje ljudskim resursima, socijalni radnici, psiholozi, pedagozi, suci te drugi stručnjaci iz područja radnih odnosa, - poznavanje osnova propisa iz radnog prava, - odgovarajuće radno iskustvo, - komunikacijske i pregovaračke sposobnosti, kreativnost, neutralnost, sistematičnost, strpljivost te - spremnost na kontinuirano usavršavanje i puni angažman. Prijavni obrazac može se podići u Varaždinskoj županiji - Upravni odjel za EU integracije, poduzetništvo i turizam (soba 208), Franjevački trg 7, Varaždin. Prijave se podnose Gospodarsko-socijalnom vijeću, na istoj adresi u Varaždinu, zajedno s detaljnim životopisom i dokumentacijom o udovoljavanju traženim uvjetima, osobno ili preporučenom poštom. Po obavljenom intervju sa svakim prijavljenim kandidatom, odabrat će se njih 15 koji će nakon uspješno provedene edukacije, u trajanju od 40 sati, postati ovlašteni miritelji u individualnim radnim sporovima za Varaždinsku županiju. Miriteljima pripada posebna naknada po svakom zaključenom individualnom radnom sporu. Za sve pojedinosti zainteresirani se mogu informirati u Varaždinskoj županiji, Upravni odjel za EU integracije, poduzetništvo i turizam, na tel: 390-535, svaki dan od 8.00 do 14.00 sati. GOSPODARSKO-SOCIJALNO VIJEĆE VARAŽDINSKE ŽUPANIJE [ul][/ul][ul][/ul][ul][/ul][ul][/ul]