Članovi Sindikalne podružnice AP Varaždin okupili su se prošle nedjelje u prostoru limarske radione na sindikalnom skupu koji je za cilj imao pružanje informacija o tijeku stečajnog postupka.
Radnicima su priznata potraživanja u iznosu od 1.486.798,43 kn, od čega je 50% već isplaćeno na samom kraju 2009. godine, a preostali dio bit će isplaćen do konca ožujka 2010. godine. Radnici njih ukupno 54 potražuju novčane naknade za jubilarne nagrade i prekovremeni rad.
Skupština vjerovnika na sjednici održanoj 16.12.2009. godine donijela je odluku da se u okviru stečajnog postupka pokrene prodaja autobusnih kolodvora u Čakovcu, Ludbregu i Murskom Središću, kao i 19 autobusa na kojima založno pravo ima Hypo Steiermarkt Leasing Austria.
Stečajni dužnik Autobusni promet d.d. Varaždin u stečaju obavlja poslovnu djelatnost od dana otvaranja stečajnog postupka. U 2009. godini ostvarena je dobit od oko 4.000.000 kuna. Dobit je ostvarena zahvaljujući racionalizaciji u svim vidovima troškova. Tako su npr. Troškovi sirovina i materijala u 2009. godini u odnosu na 2008. godinu bili manji za 16%, troškovi za gorivo bili su manji za 8.500.000 kuna ili 31%, troškovi bruto plaća bili su manji za 2.800.000 kuna ili 10%, troškovi osiguranja imovine bili su manji za 700.000 kuna ili 32%. Prevoženo je 9.452.000 kilometara što je za 6% manje nego u 2008. godini.
Prosječna neto isplaćena plaća u siječnju 2010. godine iznosi 3.927,59 kuna.
U 2009. godini rashodovano je 10 autobusa prosječne starosti 25 godina, te je nabavljen isti broj novijih autobusa prosječne starosti 4 godine. Noviji autobusi plaćeni su iz sredstava stečajnog dužnika namaknuta iz redovnog poslovanja u iznosu od 6.122.000 kuna.
Regionalni industrijski sindikat RIS zalaže se za nastavak poslovanja u sadašnjem obimu za što je potrebno nabaviti određeni broj novih autobusa, a koji bi se nabavili iz sredstava ostvarenih u poslovanju. Konkretno desetak autobusa starijih od 20 godina zamijenilo bi se novijim. Dio vjerovnika protivi se nabavci autobusa, a novac ostvaren poslovanjem u stečaju i predviđen za amortizaciju žele preusmjeriti u namirenje vjerovnika. U koliko se zaustavi najnužnije obnavljanje voznog parka može doći do ozbiljnog poremećaja u poslovanju stečajnog dužnika i gubitka već ugovorenih poslova.
Zahvaljujući dobrom poslovanju stečajni dužnik bez problema održava likvidnost, redovito podmiruje sve obaveze prema dobavljačima, radnicima, porezima i doprinosima i nema dospjelih dugovanja. S obzirom na činjenicu da se dobar glas daleko čuje, počeli su se javljati zainteresirani kupci iz Hrvatske, Slovenije i Mađarske.