Varaždin, 10. kolovoza 2010., Varaždin-bus, netočni navodi
U 325. broju 7Plus Regionalnog tjednika, od 10. kolovoza 2010.godine, objavljen je članak u sklopu kojega je i ovaj, lijevo objavljen, okvir s tekstom. S obzirom na činjenicu da su u njemu navedeni netočni navodi, odnosno da bi objavljeni tekst mogao zavesti javnost, morali smo reagirati.
Netočna je tvrdnja direktora Krište da se u AP-u ne mogu zaposliti vozači Varaždin-busa jer je AP u stečaju. Naime, nakon otvaranja stečaja (09.02.2009. godine) u Autobusnom prometu zaposleni su deseci radnika, što voznog, a što administrativnog osoblja. Neki od njih odmah su sklopili ugovor o radu na neodređeno, a drugi dio na određeno vrijeme. štoviše, AP u stečaju financirao je doškolovanje svojih budućih radnika, konkretno vozača. Autobusnom prometu d.d. u stečaju permanentno nedostaje između 20 i 30 vozača, zog čega preuzimanje desetak autobusa i svih vozača iz Varaždin-busa za AP ne bi predstavljalo nikakav problem.
Zapošljavanje vozača u agenciji za privremeno zapošljavanje koja bi onda te iste vozače iznajmljivala AP-u u stečaju, bilo bi štetno za AP, jer bi se rad vozača dodatno opteretio troškovima agencije. Dakle, potpuno nepotrebno.
Nevjerojatno je da gradonačelnik uspoređuje NK Varaždin, profesionalni nogometni klub i Aquacity d.o.o., (u vlasništvu Grada Varaždina) trgovačko društvo za ugostiteljstvo i turizam, sa javnim prijevozom putnika. U Zakonu o komunalnom gospodarstvu jasno stoji da je prijevoz putnika u javnom prijevozu komunalna djelatnost. Profesionalni nogomet, ugostiteljstvo i turizam, taj zakon ne poznaje. S druge strane pak, isti zakon propisuje mogućnost da jedinice lokalne samouprave (gradovi i općine) osnuju trgovačko društvo za obavljanje komunalne djelatnosti prijevoza putnika u javnom prometu. Nadalje, Zakon o komunalnom gospodarstvu obvezuje jedinice lokalne samouprave da drže većinski dio dionica odnosno udjela. Dakle, nema nikakve prepreke da više gradova i općina zajedno osnuju trgovačko društvo u kojem će imati većinski udio, a otvorena je mogućnost da među manjinskim dioničarima odnosno udjelničarima budu i fizičke osobe odnosno vozači.